کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبنم نیازمند اطلاع‌رسانی همه جانبه است

مدیرکل برنامه ریزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با بیان اینکه پروژه شبنم یک طرح ملی در مسیر مبارزه با قاچاق است که اجرای موفق آن همکاری و اراده ملی تمامی‌آحاد مردم وصنوف را می‌طلبد گفت : با اجرای تمام و کمال این پروژه تمامی‌افراد کشور که اقدام به خرید کالا می‌کنند به عنوان بازرسان تشخیص کالای قاچاق از کالای اصل به میدان آمده و با به کارگیری فناوری بارکد خوان می‌توانند تشخیص دهند که چه کالایی اصل و کدام کالا به صورت قاچاق وارد بازار شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛  محمد قاسمی‌که در مراسم اعطای پروانه اپراتوری شبکه بازرسی و نظارت مردمی‌(شبنم) توسط شرکت خدمات انفورماتیک راهبر به کنسرسیوم داده پردازی نفیس ،سخن می‌گفت ، ضعف اطلاع رسانی را مهم ترین نقطه ضعف پیشبرد پروژه دانست و گفت : دولت از رسانه‌ها انتظار دارد در آگاه سازی مردم درباره مضرات و مفاسد قاچاق و تاثیری که پیشبرد پروژه شبنم در مبارزه با پدیده منحوس قاچاق دارد همکاری کامل داشته باشند .
وی افزود: رسانه ملی در این می‌ان نقش مهمی‌ایفا می‌کند چرا که با وجود تریبون ملی که در اختیار دارد می‌تواند مجریان و بانیان این پروژه را در مسیر مبارزه با قاچاق که در واقع صیانت از اقتصاد ملی به شمار می‌رود یاری رسان باشد.
قاسمی‌گفت : در جامعه اسلامی‌هر حرکت اقتصادی باید شفاف و مبتنی بر قانون باشد و هرکس قانون را دور بزند و با اعمال قاچاق به اقتصاد پنهان دامن بزند مطرود و منفور ملت است.
وی با بیان اینکه قاچاقچی سارق اموال عمومی‌است و هیچ وجدان آگاه و عقل سلیمی‌ در مقابل اعمال سارقانه قاچاقچیان مهر سکوت بر لب نمی‌زند گفت: بر اهالی رسانه واجب است که با هر ابزاری که در اختیار دارند دست به افشاگری در باره عاملان قاچاق زده و همچنین مردم را از خطرات گسترش کالای قاچاق آگاه کنند.
مدیرکل برنامه ریزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت : پروژه شبنم یک طرح به روز ، کارا و مبتنی بر فناوری‌های نوین است که اگر به عزم و اراده ملی پشتگرم باشد اجرای آن اثرات ثمر بخشی بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت.
وی افزود: بر اساس قانون کالای مشمول شبنم اگر فاقد این بارکد باشد کالای قاچاق تلقی شده و مطابق قانون ضبط و از یک تا پنج برابر مشمول جریمه می‌شود.
مراسم اعطای پروانه اپراتوری شبکه بازرسی و نظارت مردمی‌(شبنم) توسط شرکت خدمات انفورماتیک راهبر به کنسرسیوم داده پردازی نفیس متشکل از دو شرکت داده پردازی ایران و هولدینگ فناوری اطلاعات نفیس به عنوان اپراتور دوم طرح شبنم امروز با حضور مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک راهبر ، مدیرکل برنامه ریزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور ، مدیران عامل شرکت‌های داده پردازی و نفیس و مدیر شبکه بازرسی و نظارت مردمی‌ و اهالی رسانه در ساختمان شماره یک وزارت صنعت و معدن و تجارت برگزار شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12575 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/09/30 تعداد مشاهده: 1689
کلید واژه ها: ,
سافت گذر